Diensten van Het Customer Care Center


Diensten van Het Customer Care Center

Wilt u uw klantcontact uitbesteden en zo verzekerd zijn van kwaliteit door de focus van een specialist? Het Customer Care Center is een fullservice contact center dat staat voor kwaliteit, korte lijnen en een proactieve houding. Voor bedrijven en organisaties verzorgen we outbound telemarketing campagnes en inbound klantenservice. Onze medewerkers verzorgen het inbound klantcontact via alle denkbare communicatiekanalen (e-mail, telefonie, chat, SMS, Webcare, WhatsApp).

Het Customer Care Center staat voor kwaliteit: onze kracht schuilt in onze ervaren medewerkers die met grote zorg uw klantenrelaties versterken en uw klantenbestand laten groeien. Uw complete klantcontact uitbesteden aan Het Customer Care Center levert je bedrijf niet alleen tijdbesparing op, maar ook kostenreductie en duurzame resultaten. Klantcontact, commercieel klantcontact of Customer Care, is nu belangrijker dan ooit. Het Customer Care Center is uw partner op het gebied van klantenservice en commercieel klantcontact.

Bekijk alle diensten van Het Customer Care Center of neem meteen contact op met ons over de mogelijkheden!

Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Inbound Klantenservice

Bij de Inbound Klantenservice van Het Customer Care Center staan onze medewerkers op de gewenste tijden klaar om uw klanten professioneel te woord te staan. Wij zijn een verlengstuk van jouw merk en zorgen voor de perfecte ontzorging. Pro-actief bouwen we met je stap voor stap aan de perfecte merkbeleving.


Lees meer

Inbound Sales

Commercieel klantcontact zorgt voor omzetstijging door outbound bellen naar uw relaties. Door de wetswijziging van 1-7-2021 wordt het creëren van inbound calls die tot sales leiden nog belangrijker. Acties online, advertenties, direct mail met terugbel telefoonnummers, allemaal moeten deze professioneel beantwoord worden. Wij zorgen er graag voor dat bij deze contacten sales plaatsvindt en daarmee een nieuwe relatie ontstaat.


Lees meer

Commercieel klantcontact

Bij commercieel klantcontact zorgen we voor professioneel outbound klantcontact in de hele customer life cycle, zowel voor B2C als B2B. We werken niet met vaste scripts, maar kiezen in plaats daarvan voor goed opgeleide en ervaren call agents die en dialoog kunnen vormgeven.


Lees meer

Webcare

Consumenten kiezen steeds vaker voor digitaal contact met bedrijven, bijvoorbeeld via sociale media zoals Facebook, WhatsApp, Twitter of chat. Het Customer Care Center verzorgt graag uw complete webcare, ook buiten kantoortijden.


Lees meer

Retentiedesk

Het Customer Care Center is specialist in het behouden van abonnees die hun abonnement omlaag willen aanpassen of helemaal opzeggen. Aan de hand van slimme proposities zorgen wij er voor dat uw "achterdeur" zo veel mogelijk dicht blijft en verloop geminimaliseerd wordt. We kunnen op basis van klantsegmenten of klantgedrag andere proposities aanbieden en op basis van klantwaarde zorgen dat de juiste retentie aanbieding wordt gedaan. 


Lees meer

Inbound Klantenservice

Bij de Inbound Klantenservice van Het Customer Care Center staan onze medewerkers op de gewenste tijden klaar om uw klanten professioneel te woord te staan. Wij zijn een verlengstuk van jouw merk en zorgen voor de perfecte ontzorging. Pro-actief bouwen we met je stap voor stap aan de perfecte merkbeleving.


Lees meer

Inbound Sales

Commercieel klantcontact zorgt voor omzetstijging door outbound bellen naar uw relaties. Door de wetswijziging van 1-7-2021 wordt het creëren van inbound calls die tot sales leiden nog belangrijker. Acties online, advertenties, direct mail met terugbel telefoonnummers, allemaal moeten deze professioneel beantwoord worden. Wij zorgen er graag voor dat bij deze contacten sales plaatsvindt en daarmee een nieuwe relatie ontstaat.


Lees meer

Commercieel klantcontact

Bij commercieel klantcontact zorgen we voor professioneel outbound klantcontact in de hele customer life cycle, zowel voor B2C als B2B. We werken niet met vaste scripts, maar kiezen in plaats daarvan voor goed opgeleide en ervaren call agents die en dialoog kunnen vormgeven.


Lees meer

Webcare

Consumenten kiezen steeds vaker voor digitaal contact met bedrijven, bijvoorbeeld via sociale media zoals Facebook, WhatsApp, Twitter of chat. Het Customer Care Center verzorgt graag uw complete webcare, ook buiten kantoortijden.


Lees meer

Retentiedesk

Het Customer Care Center is specialist in het behouden van abonnees die hun abonnement omlaag willen aanpassen of helemaal opzeggen. Aan de hand van slimme proposities zorgen wij er voor dat uw "achterdeur" zo veel mogelijk dicht blijft en verloop geminimaliseerd wordt. We kunnen op basis van klantsegmenten of klantgedrag andere proposities aanbieden en op basis van klantwaarde zorgen dat de juiste retentie aanbieding wordt gedaan. 


Lees meer

Ben je benieuwd naar meer?