Diensten van Het Customer Care Center


Inbound Klantenservice

Bij de Inbound Klantenservice van Het Customer Care Center staan onze medewerkers op de gewenste tijden klaar om uw klanten professioneel te woord te staan. Wij zijn een verlengstuk van jouw merk en zorgen voor de perfecte ontzorging. Pro-actief bouwen we met je stap voor stap aan de perfecte merkbeleving.

Klantenservice wordt steeds belangrijker, de klant staat centraal binnen uw organisatie. Een professionele klantenservice is een cruciaal onderdeel van uw merkbeleving. Als bedrijf heb je niet altijd de mogelijkheden of expertise om jouw customer service naar een volgend niveau te tillen. Daarom kiezen bedrijven voor outsourcing van het klantcontact naar  Het Customer Care Center. Samenwerking met Het Customer Care Center bespaart tijd, reduceert kosten en verhoogt de kwaliteit van uw klantcontact. Bij de inbound klantenservice van Het Customer Care Center zetten we jullie klant op nummer één. Daarvoor maken we gebruik van gemotiveerde en professionele medewerkers die jullie klanten vriendelijk, professioneel te woord staan. Lees meer over wat Het Customer Care Center voor uw inbound klantenservice kan betekenen.

Wat Het Customer Care Center voor jou kan betekenen

Het Customer Care Center neemt u het werk uit handen. De inkomende contacten van uw bedrijf vangen we professioneel op, of dat nou gaat het opvangen van pieken, opvang van deelstromen (bij Retentie) of de opvang alle inkomende contacten via de diverse gekozen kanalen. Het Customer Care Center neemt deze werkzaamheden graag over.

Binnen onze inbound klantenservice behandelen we binnenkomende gesprekken of digitale vragen van uw klanten of prospects. Het Customer Care Center biedt onder meer de functie van helpdesk, informatielijn, klantenservice, maar verzorgt ook aftersales, orderafhandeling en technische ondersteuning voor uw bedrijf. De communicatiemiddelen die we daarbij inzetten zijn onder andere telefonie, e-mail, SMS, chat en social media. Veelal werken we naast ons eigen IT-Platform in het CRM-systeem van de opdrachtgever. Hierdoor sluiten we naadloos aan op uw primaire processen.

Wilt u nieuwe kanalen toevoegen aan jullie bestaande dienstverlening dan adviseren we jou graag. Wilt je contactreductie optimaliseren? Het Customer Care Center is jullie hierbij graag van dienst!

Onze USP’s

  • Jarenlange ervaring
  • Focus op customer journey, customer experience en operational excellence
  • Focus op belangrijke KPI’s in ons vakgebied zoals FTR, NPS, CES, CPO, conversie etc.
  • Partnership
  • pragmatische aanpak
  • Centraal stellen van kwaliteit
  • Pro-activiteit en flexibiliteit
  • Vooruitdenken & innovatie

Onze ervaren medewerkers

Het Customer Care Center werkt met gemotiveerde medewerkers, die voor uw organisatie aan de slag kunnen. De medewerkers worden intern opgeleid via onze eigen trainingsfaciliteiten, e-learning modules en coaching op de vloer. Door deze intensieve training en verdieping in uw bedrijfsactiviteiten kunnen ze zich goed verplaatsen in de vraagstelling van jullie klanten. De getrainde medewerkers zijn continu bezig om uw doelgroepen beter te leren kennen en daardoor de klantenservice constant naar een hoger niveau te tillen. Onze medewerkers nemen de tijd voor uw klanten. Kwaliteit is wat ons drijft!

De medewerkers werken met applicaties die het efficiënt afhandelen van verkeer mogelijk maken en gelijktijdig zorgen voor transparante rapportages en inzichten. Rapportages die de basis vormen voor verder optimalisatie (kosten en kwaliteit) van uw klantenservice.

Deze bedrijven kozen al voor Het Customer Care Center

De opdrachtgevers van Het Customer Care Center zijn divers, van commerciële bedrijven tot goede doelen. Tot onze klanten behoren onder meer loterijen, uitgeverijen, goede doelen, storingsdiensten en MKB-bedrijven. Veel van onze opdrachtgevers behoren tot de top 50 van Nederland. Zij hebben bewust gekozen voor de kwalitatieve aanpak en professionele medewerkers van Het Customer Care Center. De inbound klantenservice uitbesteden aan Het Customer Care Center zorgt voor een betere balans tussen kosten en merkbeleving.

Wil u uw klantenservice uitbesteden? Neem dan contact op met Het Customer Care Center, zodat we de mogelijkheden samen kunnen bespreken. Het Customer Care Center kan uw bedrijf ook ondersteunen met klantenservice, webcare en/of telemarketing.

Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Ben je benieuwd naar meer?


Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie