Diensten van Het Customer Care Center


Inbound Sales

Telemarketing zorgt voor omzetstijging door outbound bellen naar uw relaties. Door de wetswijziging van 1-7-2021 wordt het creëren van inbound calls die tot sales leiden nog belangrijker. Acties online, advertenties, direct mail met terugbel telefoonnummers, allemaal moeten deze professioneel beantwoord worden. Wij zorgen er graag voor dat bij deze contacten sales plaatsvindt en daarmee een nieuwe relatie ontstaat.

Commerciële inbound medewerkers worden getraind om inkomend verkeer op te vangen vaak in combinatie met andere inbound sales of lopende outbound campagnes. Wij zorgen voor de juiste bereikbaarheid op deze actielijnen door de medewerkers multiskilled te maken en daarmee flexibel inzetbaar. Wij adviseren je graag over deze vorm van sales en wat dat voor u kan betekenen om uw omzet te verhogen.

Waarom inbound sales uitbesteden?

Als bedrijf of (non-profit) organisatie wil je je blijven ontwikkelen. Het aantal verkopen of het klantenbestand moet groeien. Het Customer Care Center heeft de kennis en kunde in huis om uw inbound sales naar een hoger niveau te tillen en meetbare resultaten te behalen. Onze call agents zijn getrainde, gedreven medewerkers gespecialiseerd in het benaderen van klanten en prospects die uw klantenbestand en omzet verder laten groeien.

Inbound Sales via Het Customer Care Center

Kies je voor de inbound sales van Het Customer Care Center, dan kiest u voor een partner die iedere dag voor u klaarstaat. De medewerkers van Customer Care Center zijn gedreven, ervaren en bieden topkwaliteit.

Totale verzorging van de inbound sales

Het Customer Care Center verzorgt een totale customer life cycle, zowel voor B2B als voor B2C. Onze aanpak is pragmatisch en proactief. Onze call agents werken niet met een script, want de effectiviteit daarvan is achterhaald en het resulteert in irritaties bij de (potentiële) klanten. In plaats daarvan worden alle call agents getraind om actief de dialoog aan te gaan en gesprekken van kwaliteit te leveren. Een effectieve aanpak die resulteert in waardevermeerdering en een betere band met uw klant.

Binnen het contactcenter houdt Het Customer Care Center zich bezig met diverse vormen van outbound bellen.

Is uw bedrijf toe aan de volgende stap en wilt u groeien? Het Customer Care Center biedt naast inbound sales ook de diensten inbound klantenservice, webcare en/of telemarketing. Lees meer of neem contact met ons op om alle opties te bespreken.

Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Ben je benieuwd naar meer?


Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie