Retentiedesk
Het Customer Care Center is specialist in het behouden van abonnees die hun abonnement omlaag willen aanpassen of helemaal opzeggen. Aan de hand van slimme proposities zorgen wij er voor dat uw "achterdeur" zo veel mogelijk dicht blijft en verloop geminimaliseerd wordt. We kunnen op basis van klantsegmenten of klantgedrag andere proposities aanbieden en op basis van klantwaarde zorgen dat de juiste retentie aanbieding wordt gedaan.
We zorgen daar bij dat onze specialisten uw openingswindow afdekken en bij pieken (incasso momenten) er de juiste bezetting zit. Hierbij sturen we op behoud maar ook op servicelevel, aannamelevel en productiviteit. Meerdere KPI’s die wij perfect voor u in balans houden.
Retentiedesk via Het Customer Care Center
Kies je voor de retentiedesk service van Het Customer Care Center, dan kiest u voor een partner die iedere dag voor u klaarstaat en gaat voor klantwaarde en maximaal abonnee behoud. De medewerkers van Customer Care Center zijn gedreven, ervaren en bieden topkwaliteit.
Totale verzorging van de inbound sales
Het Customer Care Center verzorgt een totale customer life cycle, zowel voor B2B als voor B2C. Onze aanpak is pragmatisch en proactief. Onze call agents werken niet met een script, want de effectiviteit daarvan is achterhaald en het resulteert in irritaties bij de (potentiële) klanten. In plaats daarvan worden alle call agents getraind om actief de dialoog aan te gaan en gesprekken van kwaliteit te leveren. Een effectieve aanpak die resulteert in waardevermeerdering en een betere band met uw klanten.
Binnen het contactcenter houdt Het Customer Care Center zich bezig met diverse vormen van out- en inbound bellen.
Is uw bedrijf toe aan de volgende stap en wilt u groeien? Het Customer Care Center biedt ook de diensten inbound klantenservice, webcare en/of telemarketing. Lees meer of neem contact met ons op om alle opties te bespreken.