Diensten van Het Customer Care Center


Telemarketing

Bij telemarketing zorgen we voor professioneel outbound klantcontact in de hele customer life cycle, zowel voor B2C als B2B. We werken niet met vaste scripts, maar kiezen in plaats daarvan voor goed opgeleide en ervaren call agents die en dialoog kunnen vormgeven.

Telefonisch contact met de klant is nog steeds één van de meest effectieve manieren om als bedrijf resultaat te boeken. Via telemarketing heeft u direct contact met uw relaties, of dat nou klanten, ex klanten of prospects zijn. Dankzij onze jarenlange ervaring met telemarketing weten we precies hoe we een goed gesprek moeten opbouwen met uw relatie. Uiteraard kan onze telemarketing niet zonder een team van professionele medewerkers. Onze medewerkers krijgen een uitgebreide training en werken zonder vaste scripts. Ze bouwen een dialoog op en weten te levelen met de doelgroep. Onze effectieve aanpak zet jullie relaties centraal en tilt uw telemarketing naar een hoger niveau.

Telemarketing uitbesteden

Telemarketing is een effectief kanaal om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te upgrade en ex-klanten terug te winnen. Bij Het Customer Care Center staat de kwaliteit van de gesprekken op nummer één en houden we altijd oog voor de klant. Wij zijn de expert in gesprekskwaliteit.

Dankzij onze getrainde en professionele medewerkers behalen we snel resultaat gebaseerd op kwalitatieve gesprekken. Telemarketing via Het Customer Care Center versterkt uw klantrelaties en laat uw omzet groeien.

Compliant werken is een vereiste om ons vak goed uit te voeren. De borging hiervan bestaat uit formele aspecten zoals compliance plan, compliance officer, quality teams voor structurele controle, diverse trainingen enz. Belangrijker nog is de cultuur binnen Het Customer Care Center om het gewoon weg goed en netjes te regelen onder het motto behandel je klant zoals je zelf ook behandeld wilt worden.

Het Customer Care Center wordt regelmatig geaudit door externe bureaus. Wij zijn trots te kunnen vermelden dat wij structureel in externe metingen en met locatie-audits boven branchegemiddelde en branchenorm scoren.

HCCC lid van DDMA

Het Customer Care Center is een gerespecteerd lid van DDMA. Regelmatig wordt HCCC gevraagd of geraadpleegd voor vakinhoudelijke vraagstukken of het bijwonen van verschillende expertgroepen. HCCC is lid van de telemarketing commissie en is hierdoor actief betrokken in vraagstukken zoals AVG, E-privacy en andere dossiers die ons vak in de breedte raken.

Onze USP’s

  • Jarenlange ervaring
  • Focus op customer journey, customer experience en operational excellence
  • Focus op belangrijke KPI’s in ons vakgebied zoals FTR, NPS, CES, CPO, conversie etc.
  • Partnership
  • Pragmatische aanpak
  • Centraal stellen van kwaliteit
  • Pro-activiteit en flexibiliteit
  • Vooruitdenken & innovatie

Professionele, gemotiveerde medwerkers

Bij Het Customer Care Center wordt telemarketing uitgevoerd door teams bestaande uit professionele en gemotiveerde medewerkers. Alle medewerkers krijgen een uitgebreide training, waarbij kwaliteit en persoonlijke aandacht voor uw klant centraal staan.

Bij Het Customer Care Center geloven we niet in scripts en opgelezen verhalen tijdens de telefoongesprekken. Deze leiden veelal tot irritatie bij uw klanten of prospect. Daarom gebruikt Het Customer Care Center een andere methodiek, waarbij de medewerkers actieve dialogen met bestaande en toekomstige klanten aangaan. Hierdoor staat uw relatie centraal en bereiken wij het optimale resultaat.

Waarom kiezen voor Het Customer Care Center

De huidige klanten van Het Customer Care Center behoren veelal tot de top 50 van Nederland. Zij kiezen voor telemarketing van Het Customer Care Center om dat ze weten dat ze een betrouwbare partner hebben die hun ontzorgt en helpt aan de optimale resultaten.

Ook organisaties zonder winstoogmerk, zoals goede doelen, kiezen voor telemarketing bij Het Customer Care Center. Wij beschikken over een ervaren team van goede doelen wervers. Medewerkers met veel levenservaring die zorgen voor de juiste gesprekskwaliteit en daarmee donateurcontact.

Wilt u de mogelijkheden van telemarketing voor ew bedrijf of organisatie verkennen? Neem dan contact op met Het Customer Care Center. We komen graag persoonlijk met u in contact om alle mogelijkheden te bespreken. Uiteraard is het ook mogelijk om verschillende vormen van klantcontact te combineren en daarmee de samenwerking met ons verder te verdiepen, zoals inbound klantenservice en webcare.

Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Ben je benieuwd naar meer?


Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie