Diensten van Het Customer Care Center


Webcare

Consumenten kiezen steeds vaker voor digitaal contact met bedrijven, bijvoorbeeld via sociale media zoals Facebook, WhatsApp, Twitter of chat. Het Customer Care Center verzorgt graag uw complete webcare, ook buiten kantoortijden.

Voordelen van webcare uitbesteden

In vergelijking met traditionele klantenservice is webcare veel meer gericht op een korte reactietijd en goede bereikbaarheid op alle momenten van de dag. Grote beschikbaarheid van ervaren klantcontact medewerkers is dan van belang. Het Customer Care Center vult voor diverse opdrachtgevers webcare in. Hierdoor hebben wij de flexibiliteit om ook u te ontzorgen.

Onze medewerkers verzorgen de digitale klantenservice op de momenten dat uw bedrijf bereikbaar moet zijn, dus ook ’s avonds en in het weekend. Onze webcare bestaat onder meer uit klantcontact via Facebook, Instagram en Twitter, maar ook via Whatsapp en chat. Vragen worden snel en persoonlijk beantwoord. Hierdoor lossen we klachten binnen korte tijd op en krijgen klanten direct antwoord op hun vragen. Een bijkomend voordeel van webcare is de manier waarop positieve ervaringen van klanten snel gedeeld worden. Goede reviews en positieve ervaringen met onze klantenservice zijn een extra boost voor uw bedrijfsimago.

Ervaren en gemotiveerde agents

Wanneer u de webcare aan Het Customer Care Center uitbesteed, staat er een team van medewerkers klaar om uw bedrijf te ondersteunen. Onze medewerkers worden uitgebreid getraind en zijn gespecialiseerd in online communicatie. De focus ligt daarbij op persoonlijke aandacht voor uw klant, webcare van hoge kwaliteit en actief meedenken met eventuele verbeteringen en aandachtspunten. We hebben uitgebreide ervaring met de combinaties van chat-bots en live agents.

De medewerkers van Het Customer Care Center onderscheiden zich door hun brede kennis van webcare en digitaal klantcontact. Maar ook hun positieve houding, hoge niveau en grenzeloze motivatie zijn redenen om te kiezen voor webcare van Het Customer Care Center.

Deze bedrijven kozen al voor Het Customer Care Center

De klantenkring van Het Customer Care Center kenmerkt zich door kwaliteit. Veel van onze opdrachtgevers behoren tot de top 50 van Nederland. Zij kiezen voor Het Customer Care Center vanwege onze proactieve houding, de korte lijnen en mooie resultaten. Tot onze klanten behoren onder meer loterijen, uitgeverijen, goede doelen, storingsdiensten en MKB-bedrijven. Start nu uw webcare via Het Customer Care Center en zie direct resultaat!

Webcare uitbesteden? Neem dan contact op met Het Customer Care Center, zodat we de mogelijkheden samen kunnen bespreken.

Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Ben je benieuwd naar meer?


Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie