Ervaringen van medewerkers


Ervaringen medewerkers

Bij Het Customer Care Center staan onze medewerkers voorop. Zij bepalen de kwaliteit van onze dienstverlening. We werken met teams van gemotiveerde medewerkers, binnen onze vestigingen. Het Customer Care Center biedt medewerkers een vast salaris met de mogelijkheid tot een bonusregeling. Er heerst een goede sfeer binnen de organisatie, waarbij persoonlijke aandacht voor onze medewerkers voorop staat.

Trainingen en doorgroeimogelijkheden 

Werk je voor Het Customer Care Center, dan werk je ook aan jouw eigen professionele ontwikkeling. Onze medewerkers bieden we diverse trainingen, die gevolgd worden in onze eigen trainingsfaciliteiten of via e-learningmodules. Deze opleidingen staan goed op jouw CV en zorgen ervoor dat jij blijft groeien in je werk. Samen met jou leveren we de beste klantenservice, webcare en telemarketing voor bedrijven en organisaties.

Wil je meer weten een (bij)baan op een contactcenter of klantenservice? Onze medewerkers vertellen graag meer over hun ervaringen met werken bij Het Customer Care Center!


Supervisor

Franklin

8 jaar in dienst

Supervisor

Franklin

8 jaar in dienst

Franklin is supervisor en werkt al 8 jaar bij Het Customer Care Center. Voor hem is Het Customer Care Center een jong en dynamisch bedrijf waar hij zijn commerciële vaardigheden heeft kunnen ontwikkelen. 

“Tijdens mijn inwerkperiode ontzettend veel gehad aan de professionele begeleiding en aansturing zodat ik mijn verborgen sales skills zo goed mogelijk heb kunnen ontwikkelen. Binnen het HCCC heerst voldoende kennis en ervaring om iedereen tot een goede verkoper om te toveren, zelfs als je twijfelt of je dit wel zou kunnen. De ontwikkeling, die je doormaakt bij het uitrollen van je persoonlijke skills, neem je niet alleen mee in je carrière, maar meteen voor heel je leven! Het is dan ook geen vreemde gedachte dat het werken bij HCCC mij in mijn persoonlijke leven veel voordelen heeft opgeleverd en mij tot een sterker persoon heeft gemaakt.” 


Contact Center Manager

Annabelle

12 jaar in dienst

Contact Center Manager

Annabelle

12 jaar in dienst

Annabelle (38 jaar) is 12,5 jaar in dienst van Het Customer Care Center en is nog steeds enthousiast over haar werk. Voor haar is de team spirit één van de vele voordelen van werken bij Het Customer Care Center:

“Ik kan zeggen dat ik 95% van mijn dagen met plezier en een glimlach naar werk ben gekomen. Ooit begonnen als Sales Trainer en na bijna 10 jaar trainingen geven, mogen doorgroeien naar de rol van Contact Center Manager. Nu ben ik verantwoordelijk voor de resultaten van alle campagnes in Alkmaar.

Wat mijn werk het leukste maakt is de samenwerking met allerlei verschillende mensen. We hebben hier een smeltkroes van achtergronden, leeftijden, opleidingsniveaus en levenswijze. Iedereen is welkom, als je maar een gezonde sales-drive hebt!

HCCC biedt je niet alleen de mogelijkheid om vaardigheden te ontwikkelen, zoals commercie en communicatie, maar biedt je ook een gezellige en fijne werkplek! Een echte HCCC familie!”


Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Ben je benieuwd naar meer?


Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie