Over Het Customer Care Center
Wij zijn het leukste contactcenter van Nederland! Het Customer Care Center is in 1999 opgericht met als doel om niet de grootste, maar vooral de beste te worden. Daarom leggen we de focus op kwaliteit en het behalen van resultaat voor bedrijven en organisaties. Dat bereiken we door alle medewerkers op te leiden in onze trainingsfaciliteiten en e-learningsmodules aan te bieden.
Professionele klantcontact
Bij Het Customer Care Center streven we naar een open en professionele samenwerking, waarbij kwaliteit voorop staan. Wil je jouw klantenbestand laten groeien, leads genereren, de omzet van jouw bedrijf vergroten, je klantenservice professionaliseren? Het Customer Care Center weet hoe dat moet. Iedere campagne is maatwerk en daarom bespreken we graag persoonlijk de mogelijkheden met je.
Het Customer Care Center is lid van DDMA en is in het bezit van het Privacy Waarborg-keurmerk. Compliancy is maximaal geborgd en wordt zowel intern als extern geaudit. Hierdoor houden we de kwaliteit hoog en kunnen we onze professionaliteit waarborgen. Het Customer Care Center werkt met eigen applicaties, waardoor we flexibel zijn in technische oplossingen.
Fijne werkomgeving en gedreven medewerkers
Het Customer Care Center bestaat uit twee vestigingen in Leiden en Alkmaar in combinatie van thuiswerkfaciliteiten. Een gedreven team van 200 contact center medewerkers verzorgt inbound en outbound klantenservice, webcare en commercieel klantcontact voor bedrijven en (non-profit) organisaties. Het team wordt ondersteund door 30 fte stafwerkers.
Door het groeiende aantal opdrachten zijn we voor de vestigingen in Leiden en Alkmaar op zoek naar enthousiaste medewerkers met commercieel talent. Solliciteer op één van onze vacatures of stuur een open sollicitatie.