Over Het Customer Care Center


Over Het Customer Care Center

Wij zijn het leukste contactcenter van Nederland! Het Customer Care Center is in 1999 opgericht met als doel om niet de grootste, maar vooral de beste te worden. Daarom leggen we de focus op kwaliteit en het behalen van resultaat voor bedrijven en organisaties. Dat bereiken we door alle medewerkers op te leiden in onze trainingsfaciliteiten en e-learningsmodules aan te bieden.

Professionele klantcontact

Bij Het Customer Care Center streven we naar een open en professionele samenwerking, waarbij kwaliteit voorop staan. Wil je jouw klantenbestand laten groeien, leads genereren, de omzet van jouw bedrijf vergroten, je klantenservice professionaliseren? Het Customer Care Center weet hoe dat moet. Iedere campagne is maatwerk en daarom bespreken we graag persoonlijk de mogelijkheden met je.  

Het Customer Care Center is lid van DDMA en is in het bezit van het Privacy Waarborg-keurmerk. Compliancy is maximaal geborgd en wordt zowel intern als extern geaudit. Hierdoor houden we de kwaliteit hoog en kunnen we onze professionaliteit waarborgen. Het Customer Care Center werkt met eigen applicaties, waardoor we flexibel zijn in technische oplossingen.  

Fijne werkomgeving en gedreven medewerkers

Het Customer Care Center bestaat uit twee vestigingen in Leiden en Alkmaar in combinatie van thuiswerkfaciliteiten. Een gedreven team van 200 contact center medewerkers verzorgt inbound en outbound klantenservice, webcare en telemarketing voor bedrijven en (non-profit) organisaties. Het team wordt ondersteund door 30 fte stafwerkers.  

Door het groeiende aantal opdrachten zijn we voor de vestigingen in Leiden en Alkmaar op zoek naar enthousiaste medewerkers met commercieel talent. Solliciteer op één van onze vacatures of stuur een open sollicitatie

Contact opnemen

Wil jij meer informatie over werken bij Het Customer Care Center of direct contact? Neem dan contact op door op een van onderstaande buttons te klikken.


Visie en Werkwijze

Hier staat het customer care center voor

Missie

Het Customer Care Center heeft als doel niet de grootste, maar wel het beste contactcenter van Nederland te zijn. Onze missie is om het complete klantcontact (inbound en outbound) van organisaties uit handen te nemen en professioneel te ontzorgen. Daarbij stellen we kwaliteit centraal en tillen we het klantcontact naar een hoger niveau. Enkel het beste resultaat is goed genoeg.

Visie

Het Customer Care Center is kwaliteitsleider op het gebied van professioneel klantcontact. We streven ernaar het beste in ons vak te zijn. We willen blijven groeien door kwaliteit en door te investeren in onze medewerkers.

Waarden

Het Customer Care Center verzorgt customer care en telemarketing met passie en betrokkenheid. We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Onze medewerkers staan voor u en uw klanten klaar. Het Customer Care streeft ernaar om een fijne, betrouwbare en inspirerende werkplek te zijn voor alle medewerkers. Proactiviteit en flexibiliteit zijn daarbij belangrijke uitgangspunten. We stellen kwaliteit centraal en houden altijd oog voor kwaliteit, betrouwbaarheid en het persoonlijk contact met uw en onze klanten.

Ons team

Leer onze collega's kennen

Ben je benieuwd naar meer?


Om bepaalde functionaliteiten zoals het onderzoeken van uw gedrag op onze website aan te bieden gebruiken wij analytische en tracking cookies op onze website. Omdat we uw privacy belangrijk vinden, vragen we u de tracking cookies te accepteren. Wilt u eerst meer informatie over onze Cookie-policy, klik dan op ‘Meer informatie’.


Meer informatie